12 Şubat 2013 Salı

"Nasıl kitap okursun?" mim'i

Görsel burdan alınmıştır.

Günaydınlar sevgili okuyucu,

Çok sevgili arkadaşım İrem ve melek bahar beni aynı mim'de mimlemişler sağolsunlar :) Mim'in konusu başlıktan da anlayabileceğiniz üzere nasıl kitap okuduğumuzla ilgili. 

Aslında benim belli bir okuma şeklim yok; oturarak ya da yatarak her iki türlü de okuyorum. Geceleri yatmadan önce yatağa uzanıp okumayı seviyorum ama ne yazık ki 3-5 sayfa içinde okuduğum kitap bende masal etkisi yarattığı için hemen uykum geliyor :) Genelde oturma odamda köşe koltuğuma gergedan gibi yayılıp okumayı seviyorum ama o zaman da genellikle Buffy hanım sağ olsun kitabıma ortak olup orasını burasını ısırmaya çalışıyo :)

Genellikle sessiz ortamlarda kitap okumayı severim, kendimi okuduğum şeye daha iyi kaptırabilmek için... Eğer altta müzik ya da TV sesi filan olursa aklım oraya doğru kaymaya başlıyo ve kitaptan kopuyorum. Hele ki müzik varsa ve bi de sevdiğim bi şarkı çalıyosa zaten kitabı unutup şarkıya eşlik etmeye başlarım :) O yüzden çıt çıkmasın please :)

Eğer okuduğum kitap çok sürükleyici ise sabah servis beklerken, evde yemek yaparken hatta ve hatta tuvalette bile okurum yani sıkıntı yok :)

Bu mim'i yapmak isteyen herkes kendini mimlenmiş saysın :)

Bol kitaplı günler,

K.D.

2 kişi bişi demiş::

  1. hatta tuvalette bile bu da güzelmiş çok güldüm valla :)

    YanıtlaSil
  2. Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template