8 Mart 2013 Cuma

Olabilir mi?

Adetim iki hafta gecikti ve her sabah mide bulantısından ölüyorum.

Hamile olma olasılığım?



5 kişi bişi demiş::

  1. Öyleysen hayırlı olsun!!
    Blogumdaki çekilişe beklerim!İtalya'dan aldığım kozmetikler var :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayyyy hadi inşallah kuzucuuuummmm :DDD

    YanıtlaSil
  3. Yaa korkudan test bile yapamadım o derece :/ Ama ben hazır değilim ki :(

    YanıtlaSil
  4. hamile misiniz ikiz annesi olarak cocuk demek hayat demek diyorum ben:)
    ne güzel duygudur anne olmak:)

    YanıtlaSil
  5. Hamile olduğumu sanmıştım ama değilmişim. Ben evleneli daha 1 sene olmadı, daha anne olmaya vaktim var.

    Allah uzun ömürler versin ikizlerinize. Zamanı gelince darısı başıma :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template