26 Nisan 2013 Cuma

Bip bip. Yaşıyom ölmedim.

"Hıı iyi biz de çok merak etmiştik sanki" dediğinizi duyar gibiyim. Acıların çocuğu ayağınıza geldi haaanım! Ne zamandır yazmıyorum bloga beee, resmen unuttum buraları. Anca millete yorum yapıyom. Halbuki gel, şuraya iki kelam bişeyler yaz demi? Ne oturuyon orda panda gibi yaymışın kıçını. Hayret bişey. 

Sürekli devam eden isyeeeaaan moduma bir yenisini daha ekleyeyim bari bugün.

Evlilik zor zanaat genşler, evlenmeden önce iki kere düşünün.  Yemeği, çamaşırı, bulaşığı bitmiyor arkadaş! Neyse ki kocam mutfakta tam bir şef olduğundan (nazar etme ne olur, çalış senin de olur) yemek işini arada ona kakalıyorum. Ama yine de yüküm pek de azalmıyor, zira kocam yemek yapayım derken afedersiniz mutfağın ebesini zikiyor. Arkasını temizlemek de bana kalıyor. Ama her şeye rağmen evlilik çok güzel, seviyorsanız hemen evlenin bence (Kocam blogumu okuyor).


Valla iki aydır filan kitap okuma işini de saldım, benim vikitap hedefi bu sene yalan olur bence. Ama neden saldım bi sor? Çünkü kendime kızdım. Milletle sidik yarıştırır gibi okumaya başladım. Beğenmediğim kitapları zorla okudum, bitirdim. Sonra bi gece ak sakallı dede girdi rüyama "E be kızım, ne diye sidik yarıştırır gibi kitap okuyosun, kitap dediğin zevk için okunur. Okuma işini kendine işkence haline getirme!" dedi. Ben de "Valla helal olsun ak sakallı, kırk yılın başı doğru bi laf ettin" dedim ve uyandım. Sonra da özgürlüğümü ilan edip kitap okumayı bıraktım. Canım ne zaman isterse o zaman başlarım okumaya dedim. İki aylık sürede 3-5 kitaba başlayıp yarım bıraktım. Şimdi ise sadece gece yatmadan önce okuyorum kitap. Kendimi zorlamadan, zevk için. Sonuçta işinde gücünde bi insanım, her zaman vakit bulamıyorum, zorlamanın bi alemi yok (Sülalem rahat).

İşi falan soracak olursanız her zamanki gibi (boktan yani). Bölümün işi ayrı, kendi işlerim ayrı dert. O yüzden oralara hiç girmeyelim bence.

Hayatımda aksiyon eksikliği iyice aldı başını gitti monotonluktan kurudum kaldım yemin olsun. Sıkıntıdan makyaj bloglarına sarıp ev ekonomisini göçerttim. Bütün maaş makyaj malzemelerine gitmeye başladı. Ne de olsa yaş kemale eriyor, gençliğim güzelliğim gidiyor bari boyanayım biraz.

Bi de geldi bahar ayları, gevşedi gönlümün yayları yani, hiç bi bok yapasım yok. Uzun bir tatile ihtiyacım var ama nerdeee! Bu yaz tezimi yaparken tatili anca rüyamda görürüm ben :/

Neyse yeter bu kadar, gidiyom.


3 kişi bişi demiş::

  1. valla hiç katılmıyorum ilk cümlene gayette de ettim yani nerdesin diye.:)sende ki sana özgü anlatımı seviyorum ben o yuzden çok uzak kalma buralardan.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim çok mutlu oldum :) İnşallah bundan sonra daha sık buralarda olucam. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. arada şöyle gel de ses var.
    Evli ve akademik insan olmak zor zanaat onu anladım.
    İşte, okulda derdin bitmiyor ki eve gelince evin işiyle uğraş.
    Hepimize kolay gelsin:)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template