9 Temmuz 2013 Salı

Çıkmaz demeyin, şansınızı deneyin


Malumunuz ülkemizde patlak veren olaylar nedeniyle blogla ilişkimi neredeyse kesme noktasına geldim uzun zamandır. Twitter'ın başından ayrılıp başka işlerle haşır neşir olmak uzun süre içimden gelmedi açıkçası. Bu suskunluğumu kazandığım bir çekilişin haberi ile bozmaya karar verdim. 

Ne umutlarla katıldığım çekilişlerden hüsranla ayrılınca çekilişlere katılmaya tövbe eden ben, Onur ve Gözde isminde iki dünya tatlısının açtığı dörtdörtlukblog 'un L'oreal Türkiye ile ortaklaşa düzenlediği çekilişe katılmadan edemedim. "Ne de olsa bana çıkmaz" diye düşünürken kazanan olarak adımın ilan edilmesiyle birlikte iş yerinde göbek attığım doğrudur. Her ne kadar kozmetik blogger ı olmasam da kozmetikle yakından ilgiliyim ve makyaj ile ilgili blogları da takip etmeyi çok seviyorum. Kısıtlı kozmetik bilgim takip ettiğim makyaj blogları ile birlikte tavan yaptı desem yeridir. O yüzden takip ettiğim bütün makyaj blogger larına teşekkürü bir borç bilirim :)

Gelelim bugünkü post'umuzun esas konusu olan kazandığım hediyeyee...

Ta daaaaaaaaaaaaaaa!!!!


 L'oreal' Lumimagique seti.



Peki ne var bu setin içinde?

Bir adet fondöten, concealer/highlighter ve makyaj bazı. Setin isminden de anlaşılacağı üzere (lumi- luminance= parıltı, ışıltı) tüm ürünler cildinizde "glowy" bir bitiş sağlayıp yüzünüzü canlı ve sağlıklı gösteren ürünler. Cildim karma olduğu için fondötenin yağlı T bölgemde biraz parlama yapacağı kanısındayım ama pudrayla sabitleyerek bu sorunu ortadan kaldırabilirim sanırım. Henüz hiç birini denemedim, malum yaz geldi yüzümüzde fondöten durmuyor, çok fazla makyaj yapılmıyor. Havaların serinlemesiyle birlikte fondöteni denemeye başlayabilirim ama sanırım concealer için o kadar bekleyemeyeceğim :) 

Bu arada henüz CD'nin içinde ne olduğunu bilmiyorum çünkü takıp izleme fırsatım olmadı :)


Burdan dörtdörtlükblog'a ve L'oreal Türkiye'ye tekrar teşekkür ediyorum.


Hepinize güzel bir gün ve hayırlı Ramazanlar diliyorum...


K.D.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template