16 Temmuz 2013 Salı

Yine mi Amerika?

2011 yılının yazında tam 3 ay ABD'de kaldıktan sonra "Amaan bi daha ne zaman gidicem ki?" diye düşünürken hooop bu sene bi kongreye katılmak için bana yine ABD yolları gözüktü. Bu sefer sadece 1 haftalığına gidiyorum ancak geçen sefere nazaran daha heyecanlıyım çünkü kongrede İngilizce sözlü sunum yapağacım :( Sunumum aşağı yukarı hazır hale geldi ama henüz çalışmaya başlamadım. Resmen tir tir titriyorum düşündükçe.

Bu arada çok riskli bir hareket yaparak vizemi almadan uçak biletimi aldım. Dilerim konsolosluk sorun çıkarmaz.

Çarşamba gecesi vize için önce Ankara yolcusuyum. Kısmet olursa 10 Ağustos'ta da ABD yolcusuyum. 

Bana şans dileyin gençler :(

3 kişi bişi demiş::

  1. Benim bir arkadaşım da vizeyi almadan uçak biletini almıştı, hiç bir sorun çıkmadı.İnşaallah sizde de çıkmaz.Şimdiden iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  2. Umarım çıkmaz. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Bol şans.
    Hem vize hem de konferans için :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template