2 Aralık 2013 Pazartesi

Blogger değil reklam panosu

Makyaj blogları/bloggerları ile hiç bir alıp veremediğim yok. Hatta blog okuma listemin yarısından fazlası makyaj blogları ile dolu. Çünkü hemen hemen her kadın gibi ben de bakımlı olmayı ve makyaj yapmayı çok seviyorum. O arkadaşlara ürün gönderilmesi ve onların da ara sıra bu ürünlere yer vermesinde çok sakınca görmüyorum. Sorunum zaten  makyaj blogger ı olan arkadaşlarla değil. 


Sorunum önceleri kişisel blog yazıları ile başlayıp sırf bedava ürün almak için ya da ürün/firma lansmanlarına katılmak için makyajın m'sinden anlamayan insanların birden bire makyaj blogger ına veya reklam panosuna dönüşmesi.

Instagram popüler oldu olalı blog yazılarında zaten bir azalma oldu. Bir de bu ürün sevdası eklenince kişisel blogların nesli tükenmeye başladı.

Biz zaten sizi kişisel yazılarınızı sevdiğimiz için takip ediyoruz. Ne diye saçma sapan ürünlerin billboardluğunu yapıyorsunuz ki?

Kendi alıp deneyimlediği ürünleri arada bir tanıtıp "Arkadaşlar ben bunu aldım beğendim/beğenmedim, siz de alın/almayın" diyen arkadaşlara tamam, çünkü o yazılar samimi; ama sadece firmalardan aldığı abuk subuk hediyeleri tanıtanlardan gerçekten gına geldi.

Şöyle hayatında olan biteni, derdini, sevincini paylaşan, adam gibi kişisel blog yazan insan kalmadı (Varsa bildiğiniz yorum olarak yazmanızı isterim).

Bundan ötürü benim de blog yazmaya devam edesim gelmiyor. Çünkü artık bu tarz yazıları kimse okumuyor gibi geliyor.

Haklı mıyım haksız mıyım bilemiyorum ama bu konuda dertli olduğum kesin...

4 kişi bişi demiş::

  1. Ben hala burdayım beklerim :)
    Instagram'a, twittera falan ben de takmış durumdayım. İnsanlar orada laf yetiştirmekten blog yazısı yazmıyor, ama ne hikmetse tüm etkinliklere bu sözde blogglerlar davet ediliyor. Bakıyorsun 2 aydır tek bir postu yok; ama blogger. Gel de anla...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni zaten takip ediyorum Nesrincim :) Takipçi arttırmak için sosyal medyayı kullanmalarında bir sakınca yok; ama sırf oralardan paylaşım yapıp sonra da infosuna "blogger" diye yazınca biraz abes kaçıyor...

      Sil
  2. Bende de vardı sizin tarifinize uyan. Dün esti bana sildim birkaçını. Hatta birini silemedim, sinir oldum. :)
    Hiç açıp okumuyorum bile.. listemde boşuna yer kaplıyor. Okumak isteyeceğim yazıyı öteliyor, görmemi engelliyor belki de.
    Haklısınız. İşi fazlasıyla abartanlar var.

    YanıtlaSil
  3. Aaaah ahhh bunca yıldır beleş reklam yapıyorum resmen ya sinir oldum bak şimdi :) Bana kimse uyduruk Avon'un şu mini tester rujlarından bile vermedi hayatımda.

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template