17 Eylül 2013 Salı

Güzel bir çekiliş var/ Beauty Gore the Ladylicious

0 kişi bişi demiş:
Herkese günaydın! Sabah sabah çok güze bir çekiliş haberini sizlerle paylaşmak istiyorum. Katılmak için tık tık








                                        post signature

12 Eylül 2013 Perşembe

BaĞzı şeyler...

4 kişi bişi demiş:
Havaların ısınmaya başlamasıyla kazaktan t-shirt'e geçmek,

Son final sınavına girip tatile çıkmak,

Sonbaharın gelişiyle ilk kez üşüyüp örtünmek,

Sevgiliyle ilk kez öpüşmek,

Yaz tatilinin ilk gününe uyanmak,

En yakın arkadaşlarla felekten bir gece çalmak,

Soğuk bir kış günü sıcacık battaniyenin altında pencereden yağmuru izlemek,

Sıcak yaz akşamında dondurma yiyerek serinlemeye çalışmak,
 
İlk kez aşık olmak...



....


Hepsi çok güzel şeyler.


....


Ama en güzeli işten eve gelip sütyeni çıkarmak.




9 Eylül 2013 Pazartesi

Taşındık.

5 kişi bişi demiş:
Daha doğrusu taşınmak zorunda kaldık. Geçen sene şubat ayında evimizi tuttuğumuzda çok sevgili ev sahibimiz uzun yıllar oturabileceğimizi söylemişti. Sağolsun uzun yıllardan kastı 1,5 yılmış! 29 Ağustos perşembe sabahı eşimin telefonuyla şok oldum. Eşim termosifonun vanasının su kaçırdığını söylemek için ev sahibini aradığında ev sahibimiz "oğlum boşanıyor, oturduğunuz evi satacağım" demiş. Biz aramasak herhalde zahmet edip aramayacak bile. Tabi eşim bunu bana söyleyince ben şoka girdim. Nereye gidecektik, ne bok yiyecektik? O gün öğleden sonra okuldan izin alıp ev arayışlarına girdik. Tam da tayin dönemiymiş. Ne kadar beğendiğimiz ev varsa hepsi askerler, polisler, memurlar tarafından biiir bir tutulmuş. Ertesi günün 30 Ağustos ve resmi tatil olması işimize çok yaradı. Sabahtan sahibinden.com'dan ilanları araştırmaya devam ettik. Eşim bir ilan görmüş orayı arayalım dedik, aradık ve emlakçının "Orası tutuldu" demesiyle yıkıldık çünkü ev çok güzeldi. "Ama" dedi emlakçı; o "ama" diyince bi umutlandık. "Ama başka bir yer daha var özel hastanenin arkasında, kapısı da açık bina sıfır zaten gidip orayı bi görün isterseniz" dedi. Üzerimizi değiştirmemizle arabaya atlamamız bir oldu. Hemen tarif ettiği yeri bulduk. Daha apartmanın girişi benim aklımı çelmeye yetti zaten. O kadar güzel görünüyordu ki... Neyse daireyi bulup girdik. İkinci kat zaten. Girer girmez daire de vurulduk zaten. Bizim oturduğumuz ev 160 metrekare olduğu için 130 metrekarelik bu ev bize biraz küçük görünse de bu evi kaçırmamamız gerektiğinin farkındaydık. Öğrendik ki aynı daireye bir emekli astsubay da talipmiş. Hemen dedik emlakçının ofisine koşalım. Astsubaydan önce tutalım. Zor bela bulduğumuz emlakçının ofisinin kapalı olduğunu görünce beklemeye başladık. Yaklaşık 1,5 saat emlakçıyı bekledikten sonra mutlu sona ulaştık.

Evi tuttuktan sonra içimde fırtınalar koptu. Çok mu acele etmiştik ki? "Aşkım biz ne yaptık ya?" dedim gayri ihtiyari. "Ne var ev tuttuk işte hadi yürü eve gidelim de eşyalarımızı toplayalım" dedi eşim.

O gün akşam eşya toplama işine başladık ve bu iş tam tamına 1 hafta sürdü! Bir yıllık evli bir çiftin evinde olmaması gereken ne kadar ıvır zıvır, ne kadar yayıntı varsa hepsi bizim evde mevcuttu. Zannedersiniz 20 yıllık evliyiz o derece! Ya bunlar yetmiyormuş gibi bizim evde bir köpek bir de kaplumbağa var, ikisinin de kendine ait kolisi vardı arkadaş! 

Taşınma şirketi cuma sabahı geldi ve eşyalarımızın eski evden yeni eve götürülmesi yarım gün sürdü. Tabi esas iş taşınma şirketi gittikten sonra başladı. Allahım evde belki de 100 tane koli (abartmıyorum), onlarca hurç ve onlarca poşet de cabası! Burası nasıl düzene girecek dedim içimden. Neyse ki ertesi gün ablam yardıma geldi de işin %95'lik kısmını birlikte bitirebildik.

Bugün yeni evimizden ilk defa işe geldim. Evimiz çok güzel oldu ama ben hala alışamadım. Sanki bu evde misafirmişiz gibi geliyor. Zamanla alışırım herhalde. İnsanın gelin girdiği evi bırakıp gitmesi zormuş :(

Bizim ve diğer tüm kiracıların en kısa zamanda ev sahibi olması dileğiyle...



Kötü ev sahibi insanı ev sahibi yaparmış.
 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template