31 Aralık 2013 Salı

Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

2 kişi bişi demiş:
2014 yılının hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve başarı getirmesi dileğiyle...



24 Aralık 2013 Salı

11 Aralık 2013 Çarşamba

2 Aralık 2013 Pazartesi

Blogger değil reklam panosu

4 kişi bişi demiş:
Makyaj blogları/bloggerları ile hiç bir alıp veremediğim yok. Hatta blog okuma listemin yarısından fazlası makyaj blogları ile dolu. Çünkü hemen hemen her kadın gibi ben de bakımlı olmayı ve makyaj yapmayı çok seviyorum. O arkadaşlara ürün gönderilmesi ve onların da ara sıra bu ürünlere yer vermesinde çok sakınca görmüyorum. Sorunum zaten  makyaj blogger ı olan arkadaşlarla değil. 


Sorunum önceleri kişisel blog yazıları ile başlayıp sırf bedava ürün almak için ya da ürün/firma lansmanlarına katılmak için makyajın m'sinden anlamayan insanların birden bire makyaj blogger ına veya reklam panosuna dönüşmesi.

Instagram popüler oldu olalı blog yazılarında zaten bir azalma oldu. Bir de bu ürün sevdası eklenince kişisel blogların nesli tükenmeye başladı.

Biz zaten sizi kişisel yazılarınızı sevdiğimiz için takip ediyoruz. Ne diye saçma sapan ürünlerin billboardluğunu yapıyorsunuz ki?

Kendi alıp deneyimlediği ürünleri arada bir tanıtıp "Arkadaşlar ben bunu aldım beğendim/beğenmedim, siz de alın/almayın" diyen arkadaşlara tamam, çünkü o yazılar samimi; ama sadece firmalardan aldığı abuk subuk hediyeleri tanıtanlardan gerçekten gına geldi.

Şöyle hayatında olan biteni, derdini, sevincini paylaşan, adam gibi kişisel blog yazan insan kalmadı (Varsa bildiğiniz yorum olarak yazmanızı isterim).

Bundan ötürü benim de blog yazmaya devam edesim gelmiyor. Çünkü artık bu tarz yazıları kimse okumuyor gibi geliyor.

Haklı mıyım haksız mıyım bilemiyorum ama bu konuda dertli olduğum kesin...
 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template