2 Nisan 2014 Çarşamba

Ülkenin Çivisi Çıktı!

     Ben de mi bir anormallik var etrafımdaki insanlarda mı bilemedim. Şu seçimlerden sonra ortalık yangın yeriyken ben hala kendime gelemedim. Blogger a girip bir tane post okumaya bile içim elvermedi. Arkadaş çevremde ve takip ettiğim bloglarda ise hayat devam ediyor. Ülkenin anası ağlarken nedense başka şeylere odaklanmakta güçlük çekiyorum, bunlara hamileliğim ve işim de dahil. Bilenler bilmeyenler vardır, 3 aylık hamileyim ve bir erkek bebek bekliyorum. Hamileliğim süresince sinirden stresten uzak durmam gerektiğinin farkında olsam da her gün okuduğum haberlerden dolayı iyice geriliyorum. Kafamı dağıtmak için başka şeylerle ilgileniyorum ama iki dakika sonra hoooop kendimi yine Twitter da ana avrat söverken buluyorum.

    Siz nasıl başarıyorsunuz bu kadar saçmalıktan uzak durmayı? Ciddi olarak soruyorum. Ne yapayım da gündemden kendimi sıyırayım? Çünkü artık gerçekten benim de uzaklaşmam ve bebeğime odaklanmam gerek. Oğlumu daha doğmadan bu kadar üzmeye hakkım yok sanırım.

5 kişi bişi demiş::

  1. Allah bebeğinizi size bağışlasın. Hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin İnşaallah..
    Herşeyi geçtim, bebek için cidden stres yapmamanız lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim darısı diğer isteyenlerin başına.

      Normalde de zaten her şeyi kafaya takan bir insanım, stres hep hayatımda var. Bu olaylarla iyice gerildim. Sanırım tatile ihtiyacım var :(

      Sil
    2. İyi gelecek diyorsanız, bence hemen gidin tatile. :)

      Amin..

      Sil
  2. 3 aylık cinsiyet isin erken sanki kordon olmasın o pipi sandığınız şey :)
    Bak nasıl da uzagim gündemden.
    Ya içinden nasıl geliyorsa öyle yap. Duyup da yaşayıp da uzulmemek imkansız. Ben oğlum uyurken yüzüne bakıp bakıp sen nasıl bir ülkede doğdun diye dertleniyorum. Hamileyken de otu boku stres yapıyordum. Olacaksa oluyor zaten. Memleketin halini takmasan takacak baska sey bulursun emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorumuz erken davrandı :) Ben de hep kız istediğimden "kordon olmasın o, iyi bakın" moduna girdim ama %100 eminim emin olmasan söylemezdim dedi doktor.
      Bana da herkes takma bu kadar, sen hamilesin dedikçe, "nasıl takmayayım, benim çocuğumun geleceği söz konusu" diye yaygara yapıyorum :)

      Şu karanlık günler geride kalsa da hepimiz rahat bir nefes alsak...

      Sil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template